پاسخ به پرسش های متداول

در این بخش سعی ما بر آن بوده تا پاسخگوی تعدادی از سوالات متداول شما دوستان درباره نحوه ثبت سفارش، نحوه پرداخت مبلغ سفارشات، چگونگی ارسال محصولات و خدمات پس از فروش باشیم. در صورتی که سوالات بیشتری درباره مباحث ذکر شده داشتید از طریق فرم طرح سوال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

با کلیلک کردن بر روی هر کدام از سولات به سادگی پاسخ سوال در زیر آن سوال نمایان میگردد.

ثبت سفارش

سولات متداول درباره نحوه ثبت سفارش

  • شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی مخمل پاسارد پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

    جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمندیم اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد نمایید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن به سادگی آگاه شوید.

    لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه نمایید:
    • از رنگ، مدل، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
    • دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
    • از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
    • پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.
  • خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه مخمل پاسارد حتما باید دارای حساب کاربری باشید. برای این کار بر روی قسمت ثبت نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خودتان را بسازید.

    شما با عضویت در فروشگاه مخمل پاسارد، خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای زیر بهره مند خواهید شد.
    • سریع و ساده خرید میکنید.
    • به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری میکنید.
    • سوابق خرید خود را مشاهده مینمایید.
    • کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه میکنید.
    • نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک میگذارید.
    • از فروش های ویژه ما، تخفیفات و قیمت روز کالاها با خبر شده و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر هستید!
  • در صفحه راهنمای توضیحات لازم مرتبط با سایزبندی کلیه سایز‌ها اعم از لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه گانه، اکسسوری و کفش به صورت کامل و مفصل ارائه شده‌اند. با بازدید از صفحه ”راهنمای سایز” می توانید سایز مناسب خود را با توجه به برند و نوع محصول به سادگی انتخاب نمایید.

  • خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • ما در فروشگاه مخمل پاسارد با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهیم داد. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت “سفارشات من” از وضعیت سفارشات مطلع گردید. در صفحه پیگیری سفارشات نیز می‌توانید با وارد کردن ایمیل یا شناسه سفارش از وضعیت آن مطلع شوید. توجه نمایید که تمام پیامک هایی که از فروشگاه مخمل پاسارد دریافت خواهید کرد با شماره های شرکت خواهد بود و هرگونه دریافت پیامک (SMS) از شماره ای دیگر و با عنوان مخمل پاسارد تخلف محسوب شده و خواهشمند است در صورت دریافت همچنین پیامی آن را از طریق ایمیل به ما اطلاع دهید.

    شما همیشه با خیالی آسوده میتوانید خرید اینترنتی خود را پیگیری نمایید!
  • بله، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله “اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب “افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاین پرداخت گردد، تحویل گیرنده سفارش باید به هنگام تحویل آن، کارت شناسایی داشته باشد.

    شما با خرید از ما میتوانید به دوستان و عزیزان خود هدیه‌ای ارزشمند تقدیم نمایید!
  • شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.
  • خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان خدمات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.

    شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!
  • خیر، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان آورد.

    آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!
  • در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟” نمایان خواهد شد که اگر ‏بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال نشود، باید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید جهت اطلاع، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌‏شود.

    ما در فروشگاه مخمل پاسارد سعی کرده‌ایم نیازها و انتظارات شما را در نظر بگیریم!

پرداخت هزینه سفارشات

سولات متداول درباره نحوه پرداخت هزینه‌ سفارشات

  • شما دوستان و مشتریان عزیز فروشگاه مخمل پاسارد میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید . همچنین جهت رفاه حال شما، امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارت های اعلام شده در وب سایت نیز فراهم آمده است.

    شما با هر روشی که دوست دارید می توانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه می کنیم !
  • شما می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

  • متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور امکان پرداخت در محل وجود ندارد. همچنین در صورتی که تعداد و مبلغ سفارش شما از یک میزان خاصی بالاتر باشد توسط امور مشتریان به شما اطلاع داده می شود و آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.

  • گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

  • خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.
  • ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه مخمل پاسارد بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

    • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
    • قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
    • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

نحوه ارسال سفارشات

سولات متداول درباره نحوه ارسال سفارشات

  • زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.

  • از آن جا که مخمل پاسارد یک فروشگاه آنلاین لباس می‌باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل شرکت مخمل پاسارد نداریم.

  • هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد.

  •  

    کلیه سفارشات شما مشتریان عزیز، پس از طی مراحل پردازش و بسته به تاریخ سفارش، حداکثر ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت پس از سفارش به صورت روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات فروشگاه گردیده و برای شما عزیزان ارسال میگردد.

  • بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.

    سایت پیگیری محموله های پستی

خدمات پس از فروش

سولات متداول درباره پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  • در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به خدمات پس از فروش اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

    برای آشنایی بیشتر با شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه های بازگرداندن کالا مراجعه نمایید.
  • بخش کنترل کیفیت شرکت مخمل پاسارد دارای سیاست کنترلی بسیار سخت گیرانه‌ای در روند تولید محصول می‌باشد. عموما محصولات یک بار در پروسه تولید و بار دیگر در پروسه بسته بندی مورد بررسی قرار میگرند تا از صحت و سلامت محصول اطمینان صد رد صدی حاصل گردد. اما جهت رفاه شما عزیزان ما قوائد خاصی را مدنظر قرار داده‌ایم. لطفا حتما صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید، در این بخش تمام این موارد با جزییات کامل توضیح داده شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما و بخش پیشنهاد، انتقاد، ثبت شکایت با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.